baiknyer~ diorg nieh~

Disember 09, 2010

aku Tua Tak Sedar Diri ke? ATAU ko tuh Bodoh Tak Boleh Terima Kenyataan??

Anyeong~~~

Nemo bengang gila la dua tiga hari nieh... Sorilah pada kalian yang menunggu sambungan E-NOVEL Nemo yang ntah pe pe ntah tuh.. tp... Nemo memang takde SELERA pun nak menyambung cerita tuh.. SBB ada HAMBA ALLAH yang BODOH plus SENGAL sesuka hati dia menyepoilkan MOOD Nemo yang tak berapa nak bagus pun buat dua tiga ari nieh...

alkesahnya...


dua tiga hari nieh Nemo tak tahu apa yang dah jadi pada Nemo, gatai plak masuk CHATROOM... huhuh....

tp.. mood Nemo yang dah tak berapa nak elok tu bertambah2 teruk bila ada sorang mamat nieh masuk P2P dgn Nemo...

MAMAT : Salam..

Nemo : Wslam...

MAMAT : f / m ?

Nemo : f

MAMAT : ada facebook?

Nemo : Ada...

MAMAT : Bak email.

dalam hati Nemo, eh... eh... sangat kurang sopan MAMAT nieh kan? cara ckp tu dah macam orang kurang tamadun. Tp.. Nemo sabarkan juga hati...

Nemo : anjejnemo@yahoo.com<-- Nemo tersilam tekan.... lepas tuh Nemo betulkan balik kat bawah tuh...
 Nemo : anjenemo@yahoo.com <--- bagi sape2 nak add Nemo kat facebook... plus YM... bolehlah amik ya... hihihi... promeote FB sndiri,.... selang beberapa minit MAMAT nieh mengejutkan NEMO.... 

MAMAT : WOIT!!! ko ni jantan ke pompuan?
 Nemo : cantiknya bahasa....
 MAMAT : Woit!!! aku tak suker orang tipu aku.... Ko ni jantan kan? menyamar jadi pompuan...
 Nemo : kan saya dah bagi awak email betul kat atas... baca la elok2...
 MAMAT : len kali bagi la email betul2. Aku benci orang tipu aku.
 Nemo : ....
 Nemo tak tahu dah nak jawap pe... sbb.. mase tuh Nemo sendiri tgh layan orang lain.. nama pun chatroom kan? mestila chat dengan ramai orang... Pastu.. Nemo dikejutkan lagi oleh MAMAT nieh...
 MAMAT : Woit... ko ada pakwe x?
 Nemo : knp?
 MAMAT : kita kapel nak?
 Nemo : Hah?
 MAMAT : Ko masuk chatroom ni utk pe?
 Nemo : saje je...
 MAMAT : Aku ske tgk ko... ko jd awek aku lah...
 mau tanggal temporomandible jaw Nemo dengan MAMAt nieh.. kejadahnya?
 Nemo : Tak berminat lah... muda lagi....
 MAMAT : umo ko brape? Nemo : 2X...
 MAMAT : Ko jgn tipu aku la POMPUAN... Aku tak suka orang tipu aku...
 Nemo : bile masa plak aku tipu ko jantan? <-- Nemo dah mula bengang dah ni.. kita dah cakap elok2... dia bantai kurang ajar juga dengan kita... terus Nemo ignore dia... baru je Nemo nak berchatting dengan aman damai.. masuk lagi MAMAT nieh.. cuma dia tukar nickname dia.. mula2 okey lagi... tertiber je dia ckp...
 MAMAT : knp ko tak approve aku?
 Nemo : approve pe?
 MAMAT : Aku la.. kat FB ko...
 Masa nieh nemo cepat2 gi tengok FB nemo... mmg ader fren request.... jd Nemo tengok dulu.. tak approve lagi la.... sbb... masa nieh MAMAT tuh reply kat nemo ckp...
 MAMAT : Ko nieh sombong gila....
 Nemo : sukati aku la nak sombong ke tak.. yang ko susah ati tuh knp?
 MAMAT : Patut la xder org nk kat ko.. dah la GEMUK... tak sedar diri....
 Nemo : pe masalhnye kalo aku gemuk? aku guna duit ko ke?
 MAMAT : Woit JALANG.... sedar la diri sikit... TUA tak sedar diri... perasan LAWA....
 Nemo betul2 menyirap... pe kejadah MAMAT nieh kan? padahal dia tuh pun xHENSEM langsung.... dengan misai janggut SERABAI... muka mcm MABUK todi <-- abaikan ayat Nemo yg mmg dah masuk sampah bahasa nieh.... sesukati je panggil aku JALANG?
 MAMAT : Pesal ko diam? Memang ko jalang kan? kerja ko menyundal je.... tak kira jantan... betina pun ko sapu....

 Mak aih... MAMAT nieh betul2 melampau... nemo malas nak layan.. nemo terus ignore dia lagi sekali... tapi.. MAMAT nieh xpuas ati juga dgn nemo... still aku P2P dgn nemo....
 MAMAT : Woit.... <--- punya bnyk kali woit2 nemo...
 Nemo : Ko nak pe lagi dengan aku JANTAN? pe yang aku dah buat kat ko? pe yang ko tak puas ati dengan aku? pe yang aku hutang ko? pe yang ko nak kat aku?
 MAMAT : aku nak ko...
 Nemo : GILA!!!!
 MAMAT : bak no tepun ko.. aku nak call....
 Nemo diam je... malas mau layan.... sewel keh MAMAT nieh.. dah maki2 orang.. minta no tepun plak.... last2 nya....
 MAMAT : Ko nieh memang SOMBONG la... GILA perasan LAWA.. padahal GEMUK tak Sedar DIRI... dah la tua.. buat la cara tua.... ni tak... asyik menJALANG je kerja ko... Bawa2 la bertaubat..... 

pergh....
mmg SIOT la MAMAT nieh kan? sakit ati betul....

 NEMO : Biar la aku gemuk.. aku tak guna duit ko... gemuk2 aku pun... ko mengendeng minta nombor aku... biar la aku perasan aku LAWA.. memang la aku tak lawa.. tpi aku COMEL... tuh sebab ko terhegeh2 nak kat aku... biarlah aku nak TUA.. umur tu angka je.. jnji aku nmpk muda BANYAK tahun dari ko... walopun ko muda dari aku.. tp muka ko macam pakcik umo 40 mabuk todi... Biar la aku nak menJALANG sekalipun... jalang2 aku pun ko merayu juga nk kenal dengan aku mcm org GILA TALAK.... HUH!!! Aku memang nak bertaubat... INSYA ALLAH, dosa2 aku xder lagi DOSA2 besar... semoga ALLAH ampun kan aku. banding dengan ko yang buat FITNAH kat aku... kata aku JALANG pakej LESBO lagi tuh.. ko pun aku doa2kan ko bertaubat... tapi aku XKAN MAAFKAN KO sbb ko dah MAKAN DAGING aku walopun daging aku bnyak!!! terus Nemo tutup chatroom tuh.. PUEH ATI!!!

6 ulasan:

Miss Kira berkata...

perghhh...gila r org tu..

Kaseh Esmiralda berkata...

P.U.A.K.A.!!!!!!

lynn lucy berkata...

pekejadahnyer mamat tu. bkn dia ke yg kene betaubat? bengong!.ckp mcm org xde otak.
xpe nemo,sabar aeh..org cenggitu x aman idup

hanisah hassan berkata...

sAKIT JIWALAH MAMAT TU....KENAPA KAU TAK TANYA DIA NEMO. BAPAK AKU TOK MUDIM...KANG AKU CAKAP BAPAK AKU KAN . bARU KAU TAHU LANGIT TINGGI KER RENDAH....KWANG...KWANG....KWANG....

MissNera berkata...

gilak jantan tuh! dah orang tak nak baru nak maki hamun... mental betul!

wAtashiwa Nemo-cHan berkata...

kira~~~
tau xper... sakit jiwak...

cik kaseh~~~
mmg pon... seb bek kat dlm chat rom... kalo x... aku pijak kasi mandol

lynn lucy...
mmg tgh sabar pon... xmoh masuk chatroom tuh dh... nyampah

kak nisah...
jahat~~~~

kak nera...
nemo ingat nk tempah wad gila kat TR... aci tak?

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)