baiknyer~ diorg nieh~

Oktober 21, 2010

Cepat Sungguh Beralih Kasih... Anak Baru Lagi... Tanda Cintakah?





Salam Khamis semua....

Tak tahu nak ber'Entry apa... Tpp, gatai nak juga menghupdate blog... hahahha

anyway....

Kalaulah kalian tahu... betapa Nemo menyukai Binatang... Mereka2 ini Nemo anggap sebagai Anak... Yola... Daku ndak nikah lagi... tak nak la jadi Misha Omar dengan mana2 artis len yang belum nikah tapi dah ambil anak angkat... Tak dinafikan, bagus sebenarnya tindakkan diorg tuh... bleh juga dapat pahala... Tp.. bagi Nemo yang TENG ni.... daku tak mampu nak memikul tanggungjawap yang maha berat tuh untuk mendidik anak orang.. sedangkan diri sendiri dok senget londeh terselak kain sana sini...

jadi... Nemo hanya mengutip mana2 anak2 terbuang kat tepi jalan ke rumah membuatkan UMI nemo marah.. siap jerit...


" Ko ingat rumah aku pusat kebajiakan ke'BINATANG'an ke?"

Wala.... Biasa kita dengar pusat kebajikan masyarakat... sekali hari tuh daku dengar buat julung kali pusat kebajikan kebinatangan... hakhakhak....

brapa bnyak anak2 haku la...

cuma yang paling daku sayang ialah si NYOMOT nieh....


sibuk plak nk tidok bersama... chet!!!!


dia jugak lah yagn slalu menjadi mangsa dera dengan BONDAnya ini... hambik ko... xpasal2 ko jadik CHOI kan nyomot? siap pakai Headband... hakhakahka~~~~

pastuh... Nemo plak g kutip si CIK NAB nieh.... dari kwn nemo yang nak berpindah... ya la... dia nak pindah, tapi xleh nak bwh CIK NAB dan adik bradiknya yang ramai tuh... jadi.... di nak kekah.... alamatnya nemo ambil la sekor...

selang sebulan... nemo jumpa CIK NAB mini kat area rumah nemo kat rumah tinggal... alahai.. memang daku bawa balik la jawapnya....


CIK NAB mini.... kiut jer.... masa nemo mula2 ambil tuh.. garang nak mati.. katuk kepla baru dok diam... senang sikit nak jinjit bawak balik umah... hahahaha... naseb la... BONDA ni garang... degil kena sekeh...hahahha

mujurlah kamu2 nieh mendengar kata....



nemo letakkan sekali dengan CIK NAB... alahai... cepatnya CIK NAB besar... baru sebulan dah besar cm nieh.. nam pak kecik sangat CIK NAB mini tuh....

hm~~~ lepas nieh nemo tak tau la nemo kutip pe plak.. umi bising nemo buat pekak jer..... CIK ELAH plakkata.. cepatnya ko berubah kasih.... skrg dh kurang manjer2 ngan si NYOMOT... asik2 CIK NAB anak branak menjadi perhatian...hahahhaha... tunggu je la.... mana tau kalian dapat adik baru plak... hihihihi

3 ulasan:

nadey berkata...

comelllllllllllllllll
nemo ...aku pon suke binatang hahahhahaha

julianasuparman berkata...

nemo...comey nye cik nab tu...dl jue pun de jgk cik nab...tp semua bg org sbb nk pindh...huhuhu

momochan berkata...

comey!!!

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)