baiknyer~ diorg nieh~

Jun 07, 2010

Adehla~~~ Adekku~~~ <-- desahan seorang Abang...

huhuh... hari nieh kan... nemo boleh tidur dengan senyuman... <---- bak="" dalam="" hahahaha.....="" iman...="" kata="" orang="" span="" tidur="">

kaedahnya... nemo ader sorang member yang dia nieh tua sehari jer dari nemo... tapi... disebabkan tahap kesengalan dia tuh melebihi tahap kesewelan nemo... maka dengan muka penuh yakin tanpa was-was dia ckp kat nemo....


" mulai hari nieh... ko kena panggil aku abang..." <--- abang="" br="" dia="" hakooo...="" holo="" huhuhh....="" jadik="" jer="" naik="" nenek="" nk="" pangkat="" suka-suki="" tarafkan="" tiri="">
alkesahnya... tadi... dia mesej nemo.... dengan selamba kataknya kami memulakan perbualan tahap keting-tongan yang menggila...

abang : adk... abg nk gerak dah nieh.... xmoh ckp pe2 keh?

nemo : hekeleh poyo... nk gerak g je lah... nk berpesan bagai plak... <-- br="" dia="" gerak="" hakoo....="" hebat="" jeles="" katernye...="" ke="" kursus="" nemo....="" nieh="" nk="" phuket="" sebenarnyer="" woh...="" xslah="">
abang : nk jadik adik derhaka keh?

nemo : yela2... g sana jg diri elok2... jgn cari psl.. kang kena santau kang aku xtau... elok2 ko g sana elok2... balik kena bawak hadiah utk aku.... nieh aku nk bg ko peluang jd abg mitsali nieh... adkmu ini nk dua adiah... ngerti?

abang : makaih... tamak.. smpi nk dua?

nemo : mestilah.. aku kan adik... jd abg kenalah berkorban utk adiknya.... huhuhuhu

abang : yelah2... sabau je lah....

nemo : weh.. aku nk adiah lain dr org len tau... xmoh sama dgn sape2 pon.. kalo sama aku mogok...

abang : sudah lah nk dua... nk demand plak....

nemo : xnk bg sudah... babai!!!!

abang : yela2... bg la....

nemo : huhuhu... nieh la yang adekmu sayang lebih nieh...

abang : adoiyai.... adekku....

nemo : okey2... dh2... g sana men jauh2.... g kursus... bukan merendek.... kalo ku tahu ko menggatai kat sana akan ku adukan pada KAK S... huhuhuh

abang : iyer.....

nemo : wokeh.... askum...

abang : askum je? hug n kiss xder?

nemo : ko nak mampus sebelum menjejak kaki ke sana?

abang : ye ye... garang sungguh adekku ini... abang pergi dulu ya.. jgn nakal2....

nemo : hait~~~~

makanya... dengan perbualan msg yg tak berapa nk singkat tuh... boleh la membuatkan daku tersengih sorang2 sblm tido.... motip la org tua sehari dari aku nieh suh aku pgl dia abang? xberbaloi sungguh....

Tiada ulasan:

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)