baiknyer~ diorg nieh~

Mei 03, 2010




hye... nieh tag dari MISS KIRA... adeh la... rajin nyer korang2 nieh main tag segala... daku dh menjawap 2 kali dah tag nieh... tp... memandangkan daku ndak punya kerja... ditambah dengan kekontangan idea... daku pun menjawap je la... noted ya MISS KIRA... huhuhu




1) Adakah anda rasa HOT?
Holo~~~ daku hot keh? ndak rasenyer... daku nieh kan cute orangnyer... kuikuikui.... tapi kalau kata daku panas baran... iya... itu betul....

2)Upload wallpaper PC/Laptop yang anda gunakan sekarang..?


daku xreti nk amik pics wallpaper cm korang2 nieh buat<--- silalah ajar... huhuhuh... jadi daku letak je la pics mana yg daku gunakan yer...

3) cerita pasal gambar nih...
demam UKISS... muahahahah.... demam SUJU dah mula kebah.... skrg... UKISS melanda... ngehngehngeh~~~

4) kali terakhir makan pizza...?
er.... tahun lepas kot.... xminat dgn pizza.... huhuhuh

5) Lagu terakhir anda dengar...?
Iljimae OST... ntah ape ntah tajuknya...ntah sape ntah penyanyinyer.... hahahaha <--- mood nak mendengar lagu2 meleleh jer sekarang nieh....huhuhuh

6) Apa anda buat selain selesaikan tag ni...?

tgh blur.... idea untuk EMERALD pun xder... untuk EDRYYANNA terus stuck... hahahahaa

7) selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?
nama daku? ko tahu nak betul daku keh? selain nama betul sumer org panggil daku nemo.. mcm ko jugak... ada pulak dikalangan member daku yang panggil daku Anje... ada jugak abang2 daku yg panggil daku Baby... apa lagi? xder dh rasenyer...

8) Tag lagi lima orang yang anda suka?
Xmoh tag saper.... member2 daku bnyk yg dah tua... masing2 malas nak layan TAG nieh.. muahahahaha

9) Siapa orang no 1 pada anda..?
xder org...kehkehkehe

10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?
hm~~~~

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?
siapa keh???

12) Bagaimana pulak dengan no 2....?
hoyo~~~~

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?
uiks???

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?

a) pembaca blog daku .....

b)agak2 boleh terima kemerepekan daku... walopon bila daku baca sendiri daku yg nk muntah hijau....

c) rajin gak la komen dlm blog daku... cuma sekarang dh senyap... hahah... MISS KIRA... where are you???

d) kalau tak slh.. dia nieh pon kepla sewel cm daku... kenal x sgt... tp rajin gak la menjelajah blog dia... hahahaha


e) rasanya harus berterima kasih pada kaseh... sbb melalui kaseh br bleh kenal MISS KIRA... hhihihihi


1 ulasan:

n.haliban berkata...

terasa ingin sekali mencuba...tapi haliban x main fb. ^^

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)