baiknyer~ diorg nieh~

April 14, 2014

Assalamualaikum....


Wah wah wah~~~  lama benar rasanya blog ini bersawang. Maafkan teman ya... teman kekurangan masa untuk berceloteh di sini... (Silalah tengok cover yang comey itu... hahahaha)

Tapi... Dalam  lama - lama teman bertapa ( bertapalah SANGAT...!!!!) ni, teman ada berita baik untuk kalian... ( Harap - harap baik la... TT^^TT.. kalau tak,teman tak tahu dah lagu mana nak mujuk kome - kome ni...)

Sepeninggalan teman ( chewah~~~~) akhirnya, setelah beberapa kurun.. ( hyperbola tahap langit..) teman bertapa, akhirnya mss EYT telah pun berjaya teman siapkan... ( ha.. tepuk cepat...) dan sudah selamat jugak sampai ke tangan Cik Editor...

Jadi... kalau ada rezeki teman, In shaa ALLAH, ada la hadiah untuk kome - kome yang tak jemu menunggu buah kepala teman tu... ( propa gila.. macam la ada orang nak tunggu...)

Tapi belum ada kelulusan lagi. Maka, teman tak boleh la nak letak EYT kat sini... Kome - kome doa - doakan la agar Si EYT tu diluluskan. Boleh le teman masukkan kat sini sikit sebagai intro hangat - hangat taik kambing pada kome yang rindukan Si Mata Hijau tu ye....


Tiada ulasan:

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)