baiknyer~ diorg nieh~

Disember 21, 2011

BOKU NO SUKI NA SENSEI <=== KeGILAan masakini... ~~~ ah... seharusnya berTAUBAT... huhuhu

Annyeong~~~~

Akhir-akhir ini MOOD untuk menulis merundum ke tahap SIFAR. Maafkan Nemo ya~~~ Nanti-nanti Nemo akan menyambung kembali apa yang tertinggal. Aigoo~~~ Tapi, yang peliknya, MOOD untuk menonton cerita-cerita dan drama-drama KOREA pun turut merundum. Kenapa eh? Tak dapat dikenalpastikan. Cuma, akhir-akhir ini minat Nemo lebih kepada KOMIK dan ANIME.

Okeylah, sangat berterima kasih kepada Cik KASEH ESMIRALDA kerana menyebarkan virus ANIME kepada daku. <== makin banyak pula DVD anime yang dibeli. Nafsu mengalahkan JIN. muahahah....

dan...

Minat Nemo juga sudah kembali kepada zaman kanak-kanak dahulu. Membaca KOMIK. Hailo... Tak main la DORAEMON, DRAGON BALL... <== Lukisan seperti itu sudah ketinggalan zaman. Sekarang ni Nemo memilih KOMIK yang mempunyai lukisan yang HALUS. Watak-wataknya haruslah KACAK dan BERGAYA, COMEL dan MAMPU membuatkan Nemo MELELEH air liur. <== Keji gila statement!!!

Nemo baru je khatam satu KOMIK online yang boleh buat Nemo sengih-sengih, gelah-gelak dan nangis-nangis sorang-sorang sampai adik Nemo kata Nemo GILA.




Best tau cerita dia. Plus si UKYOU itu sangat CANTIK!!! <== Sangat terliur dengan lelaki cantik. Tapi sayangnya lelaki cantik tak terliur pun melihat Nemo.. Hahahah... Nasib badan... nak buat macam mana kan?

Secara keseluruhannya :::
Storyline :: 8/10 <== Cerita yang klise percintaan, tapi bagus pengolahan
artwork :: 9/10 <== lelaki dalam manga ini semuanya KACAK walaupun YaKUZa
Timeframe :: 7/10 <== Manga ni tak panjang sangat. 6 buku je. jadi tak sempat nak bosan pun.

P/S :: Manga ini kategori YAOI. Maka, untuk kanak-kanak yang dalam kurungan, adalah dilarang membaca andai IMAN tu tak berapa nak kuat. Nak baca boleh, nak ikut JANGAN!!!

Tiada ulasan:

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)