baiknyer~ diorg nieh~

April 03, 2011

bila aku sudah besar... aku mahu jadi KARTUNIS bertauliah...tp....






anyeong~~~~

hihihi~~~~ nemo xder nak citer bnyk2... cumanya... akhir2 nieh nemo asyik teringat masa sekolah dulu... dulu2... zaman saploh doploh tahun dulu nun....

tadika


cikgu : husna bila besar nk jadi apa?
nemo: pelukis komik.. tak pun chef wan...
cikgu : o... nak jadi chef.. knp?
nemo: sbb.. bila jd chef leh masak sedap2....

kalau nemo jadik chep wan skrg nieh.. alamatnya kedai hotel tempat keje tuh tutup.. sbb.. daku yg mkn pe yg daku masakkan tu... hahahah

skola rendah

cikgu : husna bila besar nk jadi apa?
nemo : pelukis komik... tak pun nak kawen dgn tauke kedai komik cikgu...
cikgu : kenapa?
nemo : sbb.. nnt leh baca komik bnyk2....

kalaulah ada tauke kedai komik nak pompuan gumuk macam daku nieh.. mmg kompom la... daku bertidurkan.. bermandikan... bermakankan dgn komik je... hahahah

skola menengah

cikgu : husna habis skola nk jadi apa?
nemo : pelukis komik.. tak pun wedding planner.... nk bukak butik... tak kira la butik pengantin ke.. ape2 seantero dgnnya....
cikgu : knp?
nemo : nnt senang la bila kwn2 sy nk kawen sy yg tulun diorg... bleh bg prize baik punya... xnk mekap mcm opera cina... <--- alkesah nemo serik bila tgk kakak sedara nemo kawin, mak handam dia mekap mcm opera cina.. euw~~~~

alkesah... umi ayh nemo xkasi nemo jadi benda tuh.. alasan diorg.. xmenjamin masa depan.. plus.. " KAMU SENDIRI BNYK DOSA, LPS TU KAMU NAK TOLONG KAWAN KAMU PIKUL DOSA DEPA SKALI DGN MEKAP PAKAI BULU MATA PALSU, RMBUT PALSU,KALER KUKU, BAJU KETAT.... BLA BLA BLA....

hihihi... disebabkan itu... skrg nemo stuck menjadi nemo skrg... hihihh... tp melukis dan komik tuh dah jadi darah daging, xleh nak buang.... makanya.. terhasil lah....


hihihi...... comel kan?


dgn pencil


outline....

pics saper nieh? hihihi


pics nemo lah.. mengkarikaturkan pics sndiri... tp xlawa pun.. saje2 je menyeronokkan diri.. hahahaha

makanya.. .nemo skrg dgn.....



yelah.. dr kecik sibuk nak jadi pelukis komik... tapi.. akhirnya nemo tetap setia dgn GIGI-GIGI ini.....

2 ulasan:

Faz Nandra berkata...

ngaaa ^-^ rupanya kak neme nak jadi pelukis ye.. wahh best kak! ^-^ hehe... lukisan tu muka akak kan?? Comel! :) wink3~~

wAtashiwa Nemo-cHan berkata...

hihi... lukisan itu atau daku yg tomey? lalala~~~~

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)