baiknyer~ diorg nieh~

Februari 07, 2011

Baby Baby, Baby Chanyuk Baby tak? <--- Motip berkata2 bgi sebuah microphone didalam mulut? Atau aku patut mem"BAB-Satu" kan kamu yg negetif rasa malu?

Euw~~~~

atau nemo patut mengWEK2kan ayat2 itu? apa ke sengal kan? Wokeh... daku idaklah cemburu dengan hubungan kamu, apatah lagi iri hati dengan kamu yang berpakwe LENGAI itu... <--- sudahlah seperti budak tak cukup umur walaupun hakikatnya kamu budak sekolah yang sememangnya tak cukup umur, tapi usahlah memBAKULSAMPAHkan maruah dan sifat malu yang sepatutnya ada dalam diri kamu walaupun tak banyak, cukuplah secebis. apa kalian tak malu meMURAHkan diri kalian sebagai anak MELAYU yang beragama ISLAM apabila kalian dengan senang hati dan bangganya berpeluk dan bercumbu dihadapan daku yang TUA ni?


nemo benci bila berdepan dengan situasi ini, tambahan pula bila si PENGSITUASI itu masih berpakaian sekolah yang menunjukkan betapa kamu itu masiih budak yang tak sepatutnya ada perasaan2 merepek begitu... <-- katakan saja daku kolot, daku tak kisah sedikitpun kerana daku dulu semasa sekolah suka bersepak terajang dengan budak2 lelaki tanpa terselit apa2 perasaan cinta MUNYET atau ORANG UTAN sekalipun....

situasinya :--
DI SEBUAH RESTAURAN MAKANAN SEGERA...

nemo sedang menunggu giliran nemo untuk membeli yang mana nemo berdekatan dengan meja satu pasangan budak sekolah, melayu dan berTUDUNG....
 
aweks: You... jgn pandang orang lain boleh tak?

pakwe: mana ada, i pandang u je lah...

aweks: tipu, you pandang nurse tu kan?

aik budak? kau mengata aku ke? rasanya aku sorang je pakai baju misi kat sini...

pakwe : taklah...

aweks : you nieh tak pernah serik ke? bencilah...

pakwe : bukanlah Baby,...

aweks : dah tu?

pakwe : i rasa i kenal nurse tu....

aweks : You!!!!

pakwe : ish... you ni... jgn la salah faham... you tak sayang i ke?

aweks : yelah... sayang la....

pakwe. : baby....

aweks : ape?

pakwe : okey.. promise, tak tgk org lain...

si aweks senyum keji sambil jeling ke arah daku... aik? daku ke yang menjadi isu?

aweks : Baby baby... baby sayang baby tak?

makanya.. mendengar aja soalan BUDUS dan GEDIK itu membuatkan daku rasa nak terUWEK2.... ish.. budak2 zaman sekarang... cepuk kang!!!

Tiada ulasan:

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)