baiknyer~ diorg nieh~

Julai 29, 2010

Tempat Baru, staff pon baru..... Tapi kenapa kepala otak aku mmasih mcm dolu? pelik plus BLUR~~~

uh~~~ hari nieh hari kedua di tempat baru... tp kan... memang adat manusia kot xpernah berpuas hati dengan apa yang tertulis sebagai rezekinya... dan nemo sendiri pun masuk dalam golongan itu...

dan hari kedua nemo di tempat baru... apa yg boleh nemo katakan?

5 huruf satu perkataan.......

B.O.S.A.N....

hailo..
kerja xbnyk.. atau mungkin nemo boleh katakan sebagai takder.... mmg sikit gila la... hadoi la.... nemo lebih rela gila sbb bnyk kerja dr aku menggila sb xder kerja... mmg gila sungguh la... sudah begitu.... xder benda atau mangsa untuk nemo scan...<--- huhuh.. nemo.. ko nak menggatai lagi ke?

tp... nemo tetap akan cuba beri yg terbaik utk kerja disini... plus.. sgt2 berharap takde pula insan2 sengal yg xder kerja cari pasal dengan hakoo.. hahahaha

nemo chan~~ HWAITING!!!!

2 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

lama2 dah tak bosan lah tu nemo...mula2 nak sesuaikan diri, dorang manjakan nemo dulu tu...nnt dah lama, mesti dia humpukkan kerja byk2 tu...ekekeke...hwaiting!! ;D

wAtashiwa Nemo-cHan berkata...

hohoho~~~ atok nieh... xbek tau.. mmg senior2 kat tmpt len pon kata klinik nemo nieh xbnyk keje buat gg... dia bnyk keje lain jer... holo~~~ org paling xsker buat mender len... tmbh2 paper projek dgn ISO segala t uh

(^0^) ErimO pAda SeOranG Nem0 (^0^)